Tuesday, March 11, 2008

THE Ring

Of course I said "yes"


...



...



...




He stole my heart for a quarter*. (And my favorite color is green)

Sorry guys, I couldn't save it until April Fools :)




*Only second to homemade chocolate covered strawberries, this might be the sweetest thing ever.

54 comments:

Katelin said...

Haha, that definitely would have been a great April Fool's post Michelle. Granted you got me on this one because I definitely said "whaaaaaaaaat?" as I saw your title, haha, nice job :)

Scotty said...

Preeeetttty funny there...

Slightly Disorganized said...

hilarious.

nicoleantoinette said...

Yep, I did a double take. Funny.

Princess Pointful said...

My google reader home page shows me all the text without photos... so I so wasn't fooled. Ha!

Gretta James said...

you joker x

Z said...

Love it! ;)

cady said...

haha...that was great. i totally flipped out when i saw your title!

Are You Willing to Change? said...

Too cute...The green is great!

JulyBug said...

Quite the trickster.

lspoon said...

I saw the title in Reader and I said out loud "you're kidding". :)

ChasingParadise said...

Whoa, girl! I totally started freaking out. You got me good ;)

Andrea said...

Damn... you got me! I almost just fell over :D

Jess said...

Cruel, you are CRUEL. Still, good one.

Also, Torsten used to joke about buying me an engagement ring from a little dispenser for a quarter. Just saying...

The Dutchess of Kickball said...

You tricked us!

Passionista said...

What a sweet gesture. Oh and I love your celtic ring too!

cdp said...

Girl, you are too much. Of course, not like I haven't pulled something of a similar nature, so I'll try not to scold you.

Your cladagh ring? It makes my Irish eyes smile.

And also, I'm with you on the Blues Traveler, girl. John Popper can indeed rock the hell out of a harmonica. I've just put my BT album in to listen to while I study. Good idea. Thanks love! Have a wonderful day!

cdp said...

oh, and ps, if you have the blues traveler album "four" I highly recommend the song The Mountains Win Again. I believe it is #5 on the disc. If you ain't got it, methinks you should iTunes it. you know tortious will not steer you wrong.

that is all. carry on!

Kate do Forno said...

Your claddaugh ring is beautiful...

; - )

the fanny said...

You are frickin adorable. Can't stand it.

Tina Vaziri said...

Haha, too cute. I was almost going to say "wtf..."

blogging said...

such a gorgeous ring...me loves. :)

puremotif said...

ah you totally freaked me out there :) that is a cool ring!

ashley said...

that's great. I love pulling this one of people.

Marriage-101 said...

Girl! Imma kill you! You can't just go around causing heartattacks! I was all "Holy shit Clancy! You weren't kidding around!"

Now I'm going to be suspicious when the REAL post comes... :)

Nilsa S. said...

That's funny. Seems like you got lots of us!

pomjob said...

It fits with St. Patrick's Day.

MrsTwink said...

Hot damn - my mouth dropped open before I scrolled down to see your ring. :-)

L Sass said...

Bling, bling! It's simply gorgeous. :)

Hope said...

Haha!

I'm such an airhead that I failed to read the rest of the post (such was my excitement) that I only got it when I failed to see any congratulatory comments.

Sigh. It's been a long day. :)

Yoda said...

One ring to rule them all? :-p

The Smarter Princess said...

Vending machine engagements are really the best.

Hold him to it!
haha

The Smarter Princess said...

Vending machine engagements are really the best.

Hold him to it!
haha

heidikins said...

Cute Cutey McCute... love it!

xox

dailytannenbaum.com said...

The green one is totally pretty. It's a keeper!

Dolce said...

All gifts from boys are great! Even the 25 cent ones.

Jenni said...

I seriously almost just fell out of my chair! :)

notperfectdotcom said...

Michelle, I've been reading you for a while but never commented. My heart soared there for a moment. I'm really rooting for you and Clancy.

STop messing with us!

alyndabear said...

Ha - I was about to have a heart attack! :P

It's stunning!

thecasualperfectionist.com said...

Ha!

For what it's worth, one of my friends had a boyfriend who dropped to one knee and presented her with a ring box. Inside, instead of a ring, there was a note that said, "April Fools!!"

Talk about ballsy!!

(She'd totally forgotten it was April Fool's Day until he did that.)

She actually ended up marrying him...later...when he proposed for real. (Not sure I would have?) Ha.

The Underpaid Princess said...

awwww....he's a keeper!

Ashley said...

So I log into my google reader and this was the first post I clicked on because of the title, thanks for that. HAHA.

thestoryofagirl said...

Oh my gosh! You trickster! You totally got me! Hehe. You're quite funny though. :-)

Vanessa said...

Too funny!

Miriam D said...

Oh, you got me. You got me good...

Best April Fool's prank I pulled? We called J's parents and told him I was pregnant. I know that sounds awful, but his parents are really chill and actually got all excited about it, even after he said "and we want to move back in with you so you can help us raise it".

Julie Q said...

so THAT is what your g-chat away msg was all about! the green is gorgeous

tipptalk said...

It is Wicked green. Very cute. I also heard Blues Traveler today and it took me back, a little too far back. It really was/is good tunes.

Tia said...

ah! you got me. haha how cute.

elysa said...

that's just MEAN!

Nic said...

You really tricked me with that one!

Kate said...

Funny!

Lisa said...

You're crazy. It's pretty though. Is it really stuck? Lol.

Kenzie! said...

I was so excited! Haha.

chasinglibby said...

my heart caught in my chest!! gah the tomfoolery!